Prikkelvriendelijke strandpaviljoens?

door | jun 19, 2023 | Nieuws | 0 Reacties

Stef Driessen van de ABN AMRO schreef onlangs een artikel over een zonnige toekomst voor strandpaviljoens. Daarin wordt kort Stichting Chill aangehaald:

Naar verwachting groeit ook het aantal Nederlandse dagbezoekers, omdat Nederland steeds meer mooiweerdagen telt. Tot slot kent Nederland een groeiend aantal mensen dat actief op zoek is naar prikkelarme horeca. ‘Ook voor deze doelgroep kan de kuststrook met haar strandpaviljoens veel toegevoegde waarde leveren’, zo stelt Hedie Niemeijer van Stichting Chill.

Zoals ieder weet kan een strandwandeling heerlijk rustig zijn. Maar op een drukke, zonnige, dag zijn op het strand erg veel prikkels. Een prikkelvriendelijk gedeelte van een strandpaviljoen kan dan net even “wat rust aan de kop geven”.

0 reacties

Een reactie versturen