Lintje van begrip gedragen in Chillcafé Amersfoort

door | jun 19, 2023 | Nieuws | 2 reacties

Van mei t/m juli 2023 vraagt De Hersenstichting aandacht en begrip voor iedereen met een hersenaandoening én vaak onzichtbare gevolgen, zoals overprikkeling en vermoeidheid. Dat doen we samen met bekende Nederlanders en onze supporters zoals jij. Doe mee met de campagne en bestel het ‘lintje voor begrip’!

In het Chillcafé in Amersfoort laten bezoekers door het dragen van lintje van de Hersenstichting zien dat zij begrip hebben voor de onzichtbare gevolgen van hersenletsel. Een aantal begrijpen dit logischerwijs omdat zij ermee moeten leven. Anderen komen naar het Chillcafé vanwege de prikkelvriendelijke en gezellige sfeer.

2 Reacties

1. Henryk Straus

Was er voor de eerste keer en vond het echt leuk en gezellig.

Volgende keer ben ik er weer.

Groet Henryk

Antwoord
    • Hedie Niemeijer

Goed om te horen dat je een plezierige avond hebt gehad. alle andere bezoekers hopen je volgende keer weer te zien!

Antwoord

Een reactie versturen