Bezoekers Chilcafé Amersfoort: “geslaagde avond !”

door | okt 16, 2022 | Nieuws | 2 reacties

Door alle Corona-perikelen is er heel lang geen Chillcafé georganiseerd. Vrijdag 30 september is er in Amersfoort wel één geweest. Een leuke groep mensen, van verschillende leeftijden en met diverse achtergronden, schoof aan in café De Rooie Cent. Zij zeiden (eindelijk) weer eens een gezellige avond in een café te hebben gehad. Zelfs zo gezellig, dat een aantal pas een half uur “na sluitingstijd” naar huis gingen! De bezoekers waren op verschillende manieren op de hoogte van het Chillcafé: via sociale media, de gemeente of door het  artikel in de Amersfoortse Courant. Ook was er iemand die op Facebook van het Chillcafé gelezen had in, nota bene, zijn oude “stamkroeg”.

Omdat dit door iedereen een geslaagde avond werd genoemd, zal vanaf nu iedere laatste vrijdag van de maand een Chilcafé in De Rooi Cent plaatsvinden. Ben je nieuwsgierig geworden? Kom dan 28 oktober tussen 19.00 en 22.00 uur naar De Rooie Cent.

2 Reacties

1. Jan Willem Lignac

Wat een geweldig initatief 🙂

Ik had dit nog niet opgepikt en werd getipt door Indebuurt033.
    Ik ga zeker de bezoekers van ons AD(H)D-café Amersfoort hierop attenderen.
    Er ligt maandelijks een uitgebreide documentatie op de ‘leestafel’, en daar komt dan ook een A4 over jullie café en de link naar stichtingchill.nl te liggen.
    Best kans dat een paar bezoekers van ons café met ADD en/of hooggevoeligheid dan ook eens bij jullie langs gaan.

Veel succes gewenst!

Jan Willem Lignac
    Organisator AD(H)D-café Amersfoort

adhdcafe1.amersfoort@gmail.com

Antwoord
    • Hedie Niemeijer

Jan Willem, perfect, Dank je! Ik ben bezig met nieuwe bezoekers flyer, die mail ik je zo snel mogelijk!

Antwoord

Een reactie versturen