Stichting Chill te gast op klantcongressen professionals in NAH

door | apr 24, 2023 | Nieuws | 0 Reacties

De afgelopen maanden is de Stichting Chill al vier keer te gast geweest bij klantcongressen van Professionals in NAH. Jan en Coby ontvingen ons afgelopen jaar gastvrij in Lent, Breukelen, Den Bosch en Apeldoorn op hun jaarlijkse congres.

We konden veel bezoekers vertellen over de activiteiten van de Stichting. Hier werd enthousiast op gereageerd. Direct kwam de vraag: “Oh, waar kan ik naar zo’n Chillcafé? Helaas moesten we hen zeggen dat er (pas) in vier plaatsen  Chillcafé’s zijn (weliswaar maandelijks):  in Amersfoort, Harderwijk,  Renswoude en Zwolle.

Tijdens de  klantcongressen zijn nieuwe contacten ontstaan waaruit wellicht Chillcafé’s ontstaan.Vanzelfsprekend willen we door het hele land Chillcafé’s: daar kun jij bij helpen! In het volgende bericht kun je hierover meer lezen.

0 reacties

Een reactie versturen